Neem contact op! JouwBoek Webshop Homepage
Winkelwagen is leeg
Zoek op (deel van) titel, schrijver of ISBN:
homepage
Fictie / Romans
Gedichten
Non-fictie
Kinderboeken
Spiritualiteit
Lichaam+Geest
Hobbies
Geschiedenis
Wetenschap
Filosofie
Talen
Theater/Muziek
Zakelijk
Reizen
Rouwen
contact


 

Door de mist
Marcel Bril

ISBN 9789087597948

De tijd verandert en dat vraagt ook een andere opstelling van bedrijven en overheden. Kiezers en consumenten hebben -mede door social media- veel meer informatie en daardoor meer kennis beschikbaar. Instituties en bedrijven -die niet open zijn over beleid, product of dienst- kunnen niet meer met goed fatsoen hun deuren gesloten houden. Vanuit de boardroom, ministerskamer of pr-afdeling is het nog nauwelijks mogelijk om je doelgroep een gewenst imago op te dringen.
Dit boek deelt gedachten, inzichten en tips over de veranderen-de tijd, imago en hoe bedrijven en overheden succesvol een andere rol kunnen spelen.
Het gedeelte over imago en beeldvorming is tot stand gekomen door samenwerking met de ondernemers Jaap Feil en Claus Ahlborn. Zij hebben zich de afgelopen jaren verdiept in de impact die de veranderende tijd heeft op imago’s.

MARCEL BRIL (1978) Marcel kent de wereld van journalistiek, communicatie, beleid en politiek van binnenuit. Hij werkte als politiek verslaggever bij het NOS Radio 1 Journaal, daarna werd hij eerste woordvoerder van de staatssecretaris van OCW. Nu zet hij zijn kennis en ervaring in als adviseur, trainer en dagvoorzitter. Deels als zelfstandige, deels in dienst bij DUO.
Prijs inclusief BTW: € 12,50
Artikelnummer: 10000426

Plaats artikel in winkelwagen


<< Terug naar artikellijst
© 2009 - 2012 JouwBoek Voorburg